Повернення та обмін

Повернення замовлення через магазин

Переваги повернення через магазини INTERTOP:

  • ––– повернення готівкових коштів за 60 секунд;
  • ––– повернення коштів на рахунок протягом 1-3 днів;
  • ––– можливість обміну на аналогічний товар іншого розміру (за наявності у магазині).

Щоб повернути товар, придбаний на сайті INTERTOP або в мобільному застосунку, через магазин потрібно: 

1. Заповнити і підписати «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні)*.

2. Повернути товар** в оригінальній упаковці, зі збереженням бірок, ярликів, етикеток.

3. Отримати кошти за повернене інтернет-замовлення, що можливо:

  • ––– миттєво готівкою у магазині;
  • ––– на банківську карту, з якої було здійснено оплату замовлення, впродовж 1-3 банківських днів.

* ВАЖЛИВО: заповнюючи заяву, обов’язково вкажіть номер банківської карти, з якої Ви оплачували це замовлення. Бланк заяви ви також можете отримати у будь-якому магазині INTERTOP та заповнити його на місці.

** Через магазин Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього (наприклад, лише один). Для цього у заяві на повернення вкажіть, який саме товар повертаєте (його найменування, артикул, ціну).


Обмін товару, який не підійшов по розміру

Обмін товару*, який не підійшов, на аналогічну модель іншого розміру можна здійснити виключно через наші магазини.

* за умови, що товар не був у використанні, збережено товарний вигляд та етикетки.

Потрібний розмір має бути в наявності у магазині, в якому бажаєте здійснити обмін.

Щоб перевірити наявність товару у магазині потрібно:

1. Відкрити картку товару

2. Обрати потрібний розмір

3. Натиснути кнопку “Наявність у магазинах”

Щоб зарезервувати бажаний товар для обміну у магазині просимо зв’язатися з нашими операторами у чаті.

Якщо бажаного товару для обміну у магазині немає – наші оператори створять замовлення та товар буде доставлено у вибраний вами магазин.

Повернення замовлення через Нову Пошту

Через Нову Пошту можна повернути лише інтернет-замовлення.

Щоб повернути товар, доставлений службою “Нова Пошта”, можна скористатись послугою "Легке повернення".

Щоб повернути товар через Нову Пошту, який був доставлений у відділення Укрпошти, або курʼєрською службою iPOST потрібно: 

  • 1. Роздрукувати, заповнити і підписати «Заяву на повернення товару» .

  • 2. Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що йдуть в комплекті, також необхідно повертати), вкласти в упаковку зверху на товар: Заяву на повернення та Накладну на повернення (цей документ також міститься в замовленні). Якщо Накладної на повернення в коробці з товаром не було, відправляйте без цього документу. 

  • 3. Відправити товар кур’єрською службою.

  • 4. Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки (повернення за доставку не здійснюється).

При оформленні «Заяви на повернення товару» просимо вас перевіряти достовірність вказаних вами даних (П.І.Б., номер телефону, адреса, паспортні дані, номер картки та адреса для повернення). Інакше це може ускладнити процедуру повернення коштів та збільшити терміни на її здійснення.

Адреса для повернення:
відділення №1,
м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 135.
ТОВ «INTERTOP Україна»
ЄДРПОУ 41097426      
Контактна особа: Слівінський Віталій Володимирович (тел. 0442021918) 
Сторона, що сплачує послуги: отримувач, безготівковий розрахунок 
Оцінка вартості товару дорівнює вартості товару, який повертається

Повернення декількох замовлень

Якщо Ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою товарно-транспортною накладною.

Повернення декількох товарів з одного замовлення

Якщо Ви повертаєте декілька товарів з одного замовлення, то потрібно оформити повернення цих товарів однією товарно-транспортною накладною, вказавши в ній необхідну кількість позицій.

Повернення товарів продавців Marketplace

З поверненням товарів придбаних у продавців Marketplace можна ознайомитися у картці товару партнера.

Повернення замовлення, придбаного за допомогою сервісу “Оплата частинами”

Якщо в роздрібному магазині товар був оплачений за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк, то повернення можна зробити лише у магазині, у якому цей товар було оплачено.

Повернення акційного товару

Якщо ви повертаєте акційний товар, то поверненню підлягає весь акційний товар у разі коли: 

  • • за одну ціну пропонується кілька товарів; 
  • • при придбанні однієї продукції надається право одержати іншу – за зниженою ціною; 
  • • при покупці товару надається право одержати його за зниженою ціною за умови придбання кількох товарів одночасно. 

Повернення придбаних таким чином товарів відбувається протягом 14-ти календарних днів з дня його/їх придбання і здійснюється за умови одночасного повернення таких акційних товарів.

товар, який не підлягає поверненню

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках: 

  • • Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару 
  • • За відсутності заповненої «Заяви на повернення товару» 
  • • При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо 
  • • Якщо товари були у вжитку  

Перелік товарів, які не підлягають поверненню:

  • • парфумерно-косметичні засоби; 
  • • гребінці;
  • • рукавички; 
  • • ювелірні вироби з дорогоцінних металів; 
  • • спідню та постільну білизну; 
  • • панчішно-шкарпеткові вироби; 
  • • товари в аерозольній упаковці. 

Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Повернення товару з браком

Якщо товар був придбаний через сайт INTERTOP або в мобільному застосунку з дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, товар можна повернути такими способами:  

  • 1. Повернути товар, через роздрібний магазин мережі Інтертоп 

Ви можете звернутися у будь-який роздрібний магазин Інтертоп (з чеком і товаром). 

1.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право:  

  • • пропорційного зменшення ціни; 
  • • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;  
  • • відшкодування витрат на усунення недоліків товару. 

1.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків: 

  • • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;  
  • • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. 

Оцінку дефекту товару і рішення щодо можливості повернення зможе дати відповідальна особа магазину. 

2. Через перевізника Нова Пошта  

Перед поверненням, потрібно надіслати лист на електронну пошту [email protected] з детальною інформацією (фото браку, опис браку і чи був товар у використанні). Тільки після цього буде розглянуто Ваш запит і надана відповідь на лист. 

Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном 0800 30-99-19 або напишіть на електронну пошту [email protected] .