- Головна
Повернення товару
Повернення товару
Шановні покупці!
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару продавця INTERTOP наразі можна провести 2 способами:
- - Через магазини нашої мережі NEW
- - Через відділення Нової Пошти
Як повернути товар, придбаний на сайті INTERTOP або в мобільному додатку, через магазин:
- 1. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні). Зверніть увагу, при заповненні заяви на повернення онлайн замовлення, ви маєте обов’язково вказати номер банківської карти, з якої Ви сплачували за це замовлення. Якщо Ви не заповните заяву попередньо, то в магазині є можливість отримати бланк заяви і заповнити його на місці.
-
- 2. Повернути товар в оригінальній упаковці, зі збереженням бірок, ярликів, етикеток. Зверніть увагу, через магазин Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього (наприклад, лише один). Для цього у заяві на повернення потрібно вказати, який саме товар повертаєте (його найменування, артикул, ціну).
-
- 3. Зарахування коштів після повернення інтернет-замовлення буде здійснено на банківську карту, з якої було здійснено оплату інтернет-замовлення (повернення за доставку не здійснюється), протягом 14 днів.
Як повернути товар, придбаний на сайті INTERTOP або в мобільному додатку, Новою Поштою:
- 1. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні).
-
- 2. Упакувати ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати), вкласти в упаковку зверху на товар: Заяву на повернення та Накладну на повернення (цей документ також міститься в замовленні).
- Якщо Накладної на повернення в коробці з ТОВАРОМ не було, відправляйте без цього документу.
-
- 3. Відправити товар кур’єрською службою:

- ⟩⟩ Адреса для повернення: Києво-Святошинський район, с.Чайки, відділення №1, вул.Печерська, 6.
- ТОВ «INTERTOP Україна» ЄДРПОУ 41097426
- Контактна особа: Слівінський Віталій Володимирович (тел.0442021918)
- Сторона, що сплачує послуги: отримувач, безготівковий розрахунок
- Оцінка вартості товару дорівнює вартості товару, який повертається
ВАЖЛИВО!
- - за одну ціну пропонується кілька товарів;
- - при реалізації однієї продукції надається право одержати іншу продукцію за зниженою ціною;
- - при реалізації продукції надається право одержати продукцію за зниженою ціною за умови придбання кількох товарів одночасно.
- Повернення придбаних таким чином товарів відбувається протягом 14-ти календарних днів з дня його/їх придбання і здійснюється за умови одночасного повернення таких акційних товарів.
Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки.
Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:
- - Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару
- - За відсутності заповненої «Заяви на повернення товару»
- - При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
- - Якщо товари були у вжитку
Шкода, але ми не зможемо оформити повернення на:
- - парфумерно-косметичні засоби;
- - гребінці;
- - рукавички;
- - ювелірні вироби з дорогоцінних металів;
- - спідню та постільну білизну;
- - панчішно-шкарпеткові вироби;
- - товари в аерозольній упаковці.
Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.
Заміна бракованого товару
Якщо товар був придбаний через сайт INTERTOP або в мобільному додатку з дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, товар можна повернути такими способами:
1. Повернути товар, через роздрібний магазин мережі Інтертоп
Важливо! Ви можете звернутися у будь-який роздрібний магазин Інтертоп (з чеком і товаром). Оцінку дефекту товару і рішення щодо можливості повернення зможе дати відповідальна особа магазину. Відповідальна особа магазину може запропонувати, три варіанти вирішення:
- - Ремонт (несуттєве пошкодження), на який розповсюджується гарантія. Можливо тільки в розрібних магазинах мережі Інтертоп протягом гарантійного терміну.
- - Обмін на аналонічну пару або розмір (за наявності товару).
- - Повернення.
2. Через перевізника Нова Пошта
Важливо! Перед поверненням, потрібно надіслати лист на електронну пошту [email protected] з детальною інформацією (фото браку, опис браку і чи був товар у використанні). Тільки після цього буде розглянуто Ваш запит і надана відповідь на лист.
Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном 0 800 30-99-19 або напишіть на електронну пошту [email protected].