Повернення товару

Шановні покупці!

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення товару продавця INTERTOP наразі можна провести 2 способами:

  • - Через магазини нашої мережі NEW
  • - Через відділення Нової Пошти


Як повернути товар, придбаний на сайті INTERTOP або в мобільному додатку, через магазин:

  1. 1. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні). Зверніть увагу, при заповненні заяви на повернення онлайн замовлення, ви маєте обов’язково вказати номер банківської карти, з якої Ви сплачували за це замовлення. Якщо Ви не заповните заяву попередньо, то в магазині є можливість отримати бланк заяви і заповнити його на місці.

  2. 2. Повернути товар в оригінальній упаковці, зі збереженням бірок, ярликів, етикеток. Зверніть увагу, через магазин Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього (наприклад, лише один). Для цього у заяві на повернення потрібно вказати, який саме товар повертаєте (його найменування, артикул, ціну).

  3. 3. Зарахування коштів після повернення інтернет-замовлення буде здійснено на банківську карту, з якої було здійснено оплату інтернет-замовлення (повернення за доставку не здійснюється), протягом 14 днів.

Як повернути товар, придбаний на сайті INTERTOP або в мобільному додатку, Новою Поштою:

  1. 1. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні).

  2. 2. Упакувати ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати), вкласти в упаковку зверху на товар: Заяву на повернення та Накладну на повернення (цей документ також міститься в замовленні).
  3. Якщо Накладної на повернення в коробці з ТОВАРОМ не було, відправляйте без цього документу.

  4. 3. Відправити товар кур’єрською службою:


  • ⟩⟩ Адреса для повернення: Києво-Святошинський район, с.Чайки, відділення №1, вул.Печерська, 6.    
  • ТОВ «INTERTOP Україна» ЄДРПОУ 41097426      
  • Контактна особа: Слівінський Віталій Володимирович (тел.0442021918)     
  • Сторона, що сплачує послуги: отримувач, безготівковий розрахунок     
  • Оцінка вартості товару дорівнює вартості товару, який повертається


ВАЖЛИВО!

  • Якщо Ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою товаро-транспортною накладною.

  • Якщо Ви повертаєте декілька товарів із одного замовлення, то потрібно оформити повернення цих товарів однією товаро-транспортною накладною, вказавши в ній необхідну кількість місць.

  • Повернення товарів продавців-партнерів здійснюється іншим чином.

  • Навіть якщо Ви отримали товар у відділенні Укрпошти, відправити повернення потрібно через Нову Пошту або один із магазинів нашої мережі.

  • Процедура повернення може затягнутися на невизначений термін в разі відправки повернення на будь-яку іншу адресу, крім Адреси для повернення, або неправильно заповненої Заяви на поверненя.

  • Якщо в роздрібному магазині товар був оплачений за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк, то повернення можна зробити лише у магазині, у якому цей товар було оплачено.

  • Якщо ви повертаєте акційний товар, то поверненню підлягає весь акційний товар у разі коли:
    • - за одну ціну пропонується кілька товарів;
    • - при реалізації однієї продукції надається право одержати іншу продукцію за зниженою ціною;
    • - при реалізації продукції надається право одержати продукцію за зниженою ціною за умови придбання кількох товарів одночасно.
    • Повернення придбаних таким чином товарів відбувається протягом 14-ти календарних днів з дня його/їх придбання і здійснюється за умови одночасного повернення таких акційних товарів.

    Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки.

    Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.

    На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:

    • - Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару
    • - За відсутності заповненої «Заяви на повернення товару»
    • - При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
    • - Якщо товари були у вжитку

    Шкода, але ми не зможемо оформити повернення на:

    • - парфумерно-косметичні засоби;
    • - гребінці;
    • - рукавички;
    • - ювелірні вироби з дорогоцінних металів;
    • - спідню та постільну білизну;
    • - панчішно-шкарпеткові вироби;
    • - товари в аерозольній упаковці.

    Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

    Заміна бракованого товару

    Якщо товар був придбаний через сайт INTERTOP або в мобільному додатку з дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, товар можна повернути такими способами: 

    1. Повернути товар, через роздрібний магазин мережі Інтертоп 

    Важливо! Ви можете звернутися у будь-який роздрібний магазин Інтертоп (з чеком і товаром). Оцінку дефекту товару і рішення щодо можливості повернення зможе дати відповідальна особа магазину. Відповідальна особа магазину може запропонувати, три варіанти вирішення: 

    • - Ремонт (несуттєве пошкодження), на який розповсюджується гарантія. Можливо тільки в розрібних магазинах мережі Інтертоп протягом гарантійного терміну. 
    • - Обмін на аналонічну пару або розмір (за наявності товару). 
    • - Повернення.

    2. Через перевізника Нова Пошта 

    Важливо! Перед поверненням, потрібно надіслати лист на електронну пошту [email protected] з детальною інформацією (фото браку, опис браку і чи був товар у використанні). Тільки після цього буде розглянуто Ваш запит і надана відповідь на лист.

    Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном 0 800 30-99-19 або напишіть на електронну пошту [email protected].