-5% при оплаті картою онлайн

Повернення товару

Шановні покупці!

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Щоб повернути товар, потрібно виконати 3 прості кроки:


1. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару» (цей документ міститься в замовленні).

2. Упакувати ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати), вкласти всередину, разом з товаром, Заяву на повернення та Накладну на повернення (цей документ також міститься в замовленні).
Якщо Накладної на повернення в коробці з товаром не було, відправляйте без цього документу.

3. Відправити товар кур’єрською службою:


НОВА ПОШТА:

  • Відділення: № 4, м. Київ, вул. Верховинна, 69
  • ТОВ "ІНТЕРТОП УКРАЇНА", ЄДРПОУ 41097426
  • Контактна особа: Слівінській Віталій Володимирович, тел. 044 538-09-13
  • Сторона, що сплачує послуги: отримувач, безготівковий розрахунок.
  • Оцінка вартості товару дорівнює вартості товару, який повертається.


  • Justin:

  • Відділення: № 1501, Києво-Святошинский район, с. Чайки , вул. Антонова 1А.
  • ТОВ "ІНТЕРТОП УКРАЇНА", ЄДРПОУ 41097426
  • Контактна особа: Слівінській Віталій Володимирович, тел. 044 538-09-13
  • Сторона, що сплачує послуги: отримувач, безготівковий розрахунок.
  • Оцінка вартості товара дорівнює вартості товару, який повертається.


  • ВАЖЛИВО!

  • Якщо Ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою товаро-транспортною накладною.

  • Якщо Ви повертаєте декілька товарів із одного замовлення, то потрібно оформити повернення цих товарів однією товаро-транспортною накладною, вказавши в ній необхідну кількість місць.

  • Повернення товарів продавців-партнерів здійснюється іншим чином.

  • Якщо Ви самостійно забирали товар з магазину, то для повернення потрібно звернутися в будь-який магазин мережі Інтертоп із товарним чеком, паспортом (водійським посвідченням) та товаром, який ви хочете повернути (без слідів експлуатації та пошкоджень, у заводській упаковці, з усіма бірками).

  • Навіть якщо Ви отримали товар у відділенні Укрпошти, відправити повернення потрібно через Нову Пошту або Justin.

  • Процедура повернення може затягнутися на невизначений термін в разі відправки повернення на будь-яку іншу адресу, крім Адреси для повернення, або неправильно заповненої Заяви на поверненя.

  • Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки.

    Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.

    На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:

    • - Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару
    • - За відсутності заповненої «Заяви на повернення товару»
    • - При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
    • - Якщо товари були у вжитку

    Шкода, але ми не зможемо оформити повернення на:

    • - парфумерно-косметичні засоби;
    • - гребінці;
    • - рукавички;
    • - ювелірні вироби з дорогоцінних металів;
    • - спідню та постільну білизну;
    • - панчішно-шкарпеткові вироби;
    • - товари в аерозольній упаковці.

    Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

    Заміна бракованого товару

    Якщо ви отримали товар із заводським дефектом, який не підлягає ремонту, ми обов’язково його обміняємо на одиницю відповідної якості або повернемо кошти.

    Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном 0 800 30-99-19 або напишіть на електронну пошту [email protected].