Доставка і оплата

  • Умови оплати і доставки товарів продавця INTERTOP
  • Умови оплати і доставки товарів інших продавців
  • Питання та відповіді
Умови оплати і доставки товарів продавця INTERTOP
Оплата за товари продавця INTERTOP

Усі товари продавця INTERTOP можна придбати тільки із 100% передплатою на сайті або в мобільному додатку. 

Як це відбувається?

  • – Після того, як Ви оплатили замовлення на сайті або у додатку INTERTOP, Ваші кошти списуються не одразу. У деяких випадках ця сума може бути зарезервована (холдується) на Вашій картці, поки ми не відправимо Вам Ваше замовлення 
  • – Якщо замовлення не може бути виконане, кошти просто «розморожуються» на Вашій карті (процес може тривати від 1 хв. до 3 днів, залежить від банку-емітенту) 
  • – Як тільки ми відправимо Вам замовлення, гроші списуються з вашої карти і Ви отримаєте фіскальний чек на Ваше замовлення.

  • Звертаємо увагу, в разі замовлення Товару через платіжну систему  LIQPAY Замовлення формується на всі обрані Товари, а оплата проводиться із розрахунку загальної вартості  Товарів обраних Покупцем.
  • Платіжні документи на кожен придбаний Товар надсилаються окремо Продавцем Товару у спосіб визначений  Публічною офертою

Доставка товарів продавця INTERTOP можлива такими способами:
  •   Заберу із магазину

  • Доставка замовлень в усі роздрібні магазини Intertop, IntertopKids, Armani Exchange, Ecco, Timberland, Clarks, Geox, Skechers, Marc O'Polo, Napapijri, Emporio Armani, Vans, Intertop Outlet, The North Face – безкоштовна. 

  • Сплачені замовлення зберігаються у магазині впродовж 10 днів. Після чого анулюються і Ви отримаєте свої кошти. Статус замовлення можна переглядати в особистому кабінеті на сайті та у додатку. 

  • Для отримання замовлення в магазині потрібно показати документ, що підтверджує особу (паспорт, застосунок «Дія», водійське посвідчення) та електронний чек, який Ви отримаєте після сплати замовлення на сайті або в мобільному додатку (посилання на чек можна знайти в меню «Мої замовлення»). Дані у замовленні мають повністю відповідати особистим даним у документі, який засвідчує особу. 

  • Спосіб доставки доступний не для всіх товарів. Якщо на товар діють які-небудь обмеження, оформити його таким способом доставки буде неможливо.

  •   Доставка у відділення Нова Пошта

  • Вартість доставки – 99 грн для замовлення вартістю до 999 грн. Доставка замовлення від 1000 грн – безкоштовна.


  •   Доставка кур’єром Нова Пошта (за адресою)

  • Вартість доставки – 119 грн для замовлення вартістю до 999 грн. Доставка замовлення від 1000 грн – безкоштовна.

  • Примірка товару – на розсуд служби доставки.

  •   Доставка у поштомат Нова Пошта

  • Вартість доставки – 39 грн для замовлення вартістю до 999 грн. Доставка замовлення від 1000 грн – безкоштовна.

  •   Доставка Укрпоштою

  • Вартість доставки – 59 грн для замовлення вартістю до 999 грн. Доставка замовлення від 1000 грн – безкоштовна.


ВАЖЛИВО! 

  • Оплата доставки здійснюється однією сумою разом з оплатою замовленого товару при отриманні посилки. 
  • При отриманні посилки перевіряйте її цілісність! У разі будь-яких проблем інформуйте оператора підтримки INTERTOP.ua під час отримання посилки. 
  • У відділенні Нової Пошти та Укрпошти посилка зберігається 4 календарних дні (на 5-й день вона автоматично повертається відправнику). 

    Коли отримаю? 

  • На період воєнного стану термін обробки і доставки замовлень 3-8 робочих днів* 
  • *доставка онлайн-замовлень здійснюється у працюючі відділення Нової Пошти та Укрпошти. 

**Усі ціни вказані на сайті з урахуванням ПДВ. 

За більш детальною інформацією Ви можете звернутися на номер гарячої лінії 0 800 30 99 19

Умови оплати і доставки товарів інших продавців
Оплата і доставка товарів продавців Marketplace

  • Товари продавців Marketplace можна придбати з оплатою при отриманні.

  • Зверніть увагу! На товари продавців Marketplace діють окремі умови доставки і оплати, які можуть відрізнятися у тих чи інших продавців Marketplace. Ознайомитися з умовами доставки та оплати товарів партнерів можна у картці кожного товару.

Питання та відповіді
Питання та відповіді

Замовлення можна оформити:
— на сайті intertop.ua
— у мобільному додатку INTERTOP
— в інфокіоску в магазині
— по телефону (Україна) 044 499 99 19 або 0 800 30 99 19 *

* Дзвінки по Україні безкоштовні

Інформацію про замовлення ви отримаєте в повідомленнях sms/viber

Щоб оформити повернення, потрібно вислати на електронну пошту ([email protected]) заповнену «Заяву на повернення товару», а також підписаний «Бланк повернення товару» (цей документ міститься в замовленні). В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте. Всі дані для заповнення транспортної накладної будуть вказані у відповіді на лист із заявою на повернення.

Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому ви завжди можете повернути його протягом 14 календарних днів після доставки (отримання у кур'єра, у відділенні «Нова Пошта»).

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Шкода, але оформити повернення на парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.

— заповнена «Заява на повернення товару»;
— підписаний «Бланк повернення товару» (цей документ міститься в замовленні).

Бонуси будуть повернені протягом 21-го робочого дня з моменту прибуття товару на склад компанії INTERTOP.

— посвідчення особи (паспорт, застосунок "Дія" або посвідчення водія);
— номер товарно-транспортної накладної (для Нової Пошти, Укрпошти, Justin);
— електронний чек (посилання на чек можна знайти в меню «Мої замовлення»).

Не знайшли відповіді на своє запитання?

Ви можете задати запитання й отримати відповідь електронною поштою

Запитати
Електронна пошта
Запитання