назад
«РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ 2016»
20 апреля, 2016

Компанія INTERTOP посіла перше місце у номінації Fashion в рамках II Національного Рейтингу якості управління репутацією «Репутаційні АКТИВісти» на XIV Міжнародному PR-Фестивалі.

Нагородження відбулося в рамках церемонії закриття XIV Міжнародного PR-Фестивалю. Незалежне журі, до складу якого було запрошено кращих галузевих журналістів та аналітиків України, визнало INTERTOP кращою компанією з-поміж десятків домінантів з високими показниками  медіаприсутності. Оцінка проводилася у форматі закритого голосування.

Протягом багатьох років INTERTOP приділяє репутації особливу увагу, успішно реалізовуючи стратегії та комунікаційні прийоми з просування брендів, попереджуючи репутаційні ризики. Як лідер ринку, бере на себе відповідальність, у тому числі за якість та своєчасність комунікації з покупцями, засобами масової інформації та партнерами. 

"Репутація – один з основних нематеріальних активів компанії, це кредит довіри наших клієнтів та партнерів, який стає особливо цінним в період економічної кризи та загострення конкуренції. Тому нам дуже приємно, що незалежні експерти високо оцінили работу команди INTERTOP. Оцінка професіоналів надихає рухатися далі та підкорювати нові вершини" –  коментує Толочина Валерія, маркетинг директор Дивізіону взуття та одягу MTI.