Повернення та обмін

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ ПРОДАВЦЯ INTERTOP

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

  • ––– протягом 14-ти календарних днів з дня придбання товару;
  • ––– товар має бути без слідів експлуатації, в оригінальній упаковці, зі збереженням бірок та етикеток;;
  • ––– інтернет-замовлення можна повернути через наші магазини або через Нову пошту;
  • ––– товари, придбані у роздрібному магазині, можна повернути у будь-якому нашому магазині*;
  • ––*товари, придбані у роздрібному магазині та сплачені за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк або «Покупка частинами» від monobank, можна повернути лише у магазині, у якому цей товар було придбано.

ПОВЕРНЕННЯ ІНТЕРНЕТ–ЗАМОВЛЕННЯ ЧЕРЕЗ МАГАЗИН
  • ––– для передплачених інтернет-замовлень доступне миттєве повернення;
  • ––– для інтернет-замовлень, які були сплачені при отриманні, повернення можливе не раніше ніж через 24 години з моменту оплати у будні дні та через 72 години – у вихідні.

Щоб повернути товар, придбаний на сайті або в мобільному застосунку INTERTOP, через магазин потрібно:

1. Прийти до магазину з товаром, який збираєтесь повернути.

2. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару», яку Вам нададуть у магазині*.

3. Здійснити повернення.

4. Отримати кошти за повернений товар:

  • ––миттєво готівкою у магазині (окрім замовлень, придбаних у розстрочку **);
  • ––– на банківську карту, з якої було здійснено оплату замовлення, впродовж 1-3 банківських днів.

* через магазин Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього. Для цього у заяві на повернення вкажіть, які саме товари повертаєте (їх найменування, артикул, ціну).

** повернення коштів за замовлення, сплачені за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк та «Покупка частинами» від monobank, здійснюється виключно на банківську картку протягом 1-3 банківських днів.


ОБМІН ТОВАРУ, ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ ЗА РОЗМІРОМ
Обмін товару, який не підійшов, на аналогічну модель іншого розміру можна здійснити виключно через наші магазини.


ЯК ЗДІЙСНИТИ ОБМІН?

    1. Переконатись, що товар не був у використанні, збережено товарний вигляд, етикетки.

    2. Перевірити наявність потрібного вам розміру в магазині, в якому бажаєте здійснити обмін.

    3. зарезервувати бажаний товар для обміну у магазині просимо зв’язатися з нашими операторами у чаті.


    У разі відсутності в магазині бажаного товару для обміну – наші оператори створять замовлення і його буде доставлено у вибраний вами магазин.


ЯК ПЕРЕВІРИТИ НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ В МАГАЗИНІ?

    1. Відкрити картку товару.

    2. Обрати потрібний розмір.

    3. Клікнути на «Наявність у магазинах».


ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ЧЕРЕЗ НОВУ ПОШТУ
    Щоб повернути товар, доставлений службою «Нова пошта», можна скористатись послугою «Легке повернення».

    ЯК ПОВЕРНУТИ ЧЕРЕЗ НОВУ ПОШТУ ТОВАР, ЯКИЙ БУВ ДОСТАВЛЕНИЙ У ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ?

    • 1. Переконатись, що товар не був у використанні, збережено товарний вигляд та етикетки.
    • 2. Роздрукувати, заповнити і підписати «Заяву на повернення товару»*.
    • 3. Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що йдуть у комплекті повертаються разом) та вкласти в упаковку зверху на товар заяву на повернення.

      У разі, якщо Ви повертаєте:

      • ––– декілька товарів з одного замовлення, то потрібно оформити повернення цих товарів однією товарно-транспортною накладною, вказавши в ній необхідну кількість позицій;
      • –––декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою товарно-транспортною накладною.
    • 4. Відправити товар(и) службою доставки.
    • 5. Очікувати на повернення коштів за замовлення, що здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки (повернення коштів, що були сплачені за доставку не здійснюється).

    ** ВАЖЛИВО: при оформленні заяви просимо Вас перевіряти достовірність вказаних даних (П.І.Б., номер телефону, адреса, паспортні дані, номер картки та адреса для повернення). Інакше це може ускладнити процедуру повернення коштів та збільшити терміни на її здійснення.

    ** повернення товару, придбаного онлайн та оплаченого за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк або «Покупка частинами» від monobank можна здійснити через Нову Пошту.


    Адреса для повернення:

    відділення №1,
    м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 135.
    ТОВ «INTERTOP Україна»
    ЄДРПОУ 41097426
    Контактна особа: Слівінський Віталій Володимирович (тел. 0442021918)
    Сторона, що сплачує послуги: отримувач, безготівковий розрахунок
    Оцінка вартості товару дорівнює вартості товару, який повертається
    ПОВЕРНЕННЯ АКЦІЙНОГО ТОВАРУ
    Якщо ви повертаєте акційний товар, то поверненню підлягає весь акційний товар у разі коли:
    • ––– за одну ціну пропонується кілька товарів;
    • ––– при придбанні однієї продукції надається право одержати іншу – за зниженою ціною;
    • ––– при покупці товару надається право одержати його за зниженою ціною за умови придбання кількох товарів одночасно.

Повернення товарів продавців Marketplace

З поверненням товарів придбаних у продавців Marketplace можна ознайомитися у картці товару партнера.

товар, який не підлягає поверненню

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:

  • ––– Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару
  • ––– За відсутності заповненої «Заяви на повернення товару»
  • ––– При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо
  • ––– Якщо товари були у вжитку

Перелік товарів, які не підлягають поверненню:

  • ––– парфумерно-косметичні засоби;
  • ––– гребінці;
  • ––– рукавички;
  • ––– ювелірні вироби з дорогоцінних металів;
  • ––– спідню та постільну білизну;
  • ––– панчішно-шкарпеткові вироби;
  • ––– товари в аерозольній упаковці.

Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Повернення товару з браком

Якщо товар був придбаний через сайт INTERTOP або в мобільному застосунку з дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, товар можна повернути такими способами:

  • 1. Через роздрібний магазин мережі INTERTOP

Ви можете звернутися у будь-який роздрібний магазин INTERTOP (з чеком і товаром).

1.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право на:

  • ––– пропорційне зменшення ціни;
  • ––– безоплатне усунення недоліків товару;
  • ––– відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

1.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків:

  • ––– розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • ––– вимагати заміни товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Оцінку дефекту товару і рішення щодо можливості повернення зможе дати відповідальна особа магазину.

2. Через перевізника Нова Пошта

Перед поверненням потрібно надіслати лист на електронну пошту [email protected] з детальною інформацією: фото браку, опис браку і чи був товар у використанні. Тільки після цього Ваш запит буде розглянуто і буде надана відповідь на лист.

Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном 0800 30-99-19 або напишіть на електронну пошту [email protected] .