Ваша думка про сервіс

Ми піклуємося про кожного клієнта

Ми працюємо для того, щоб кожному покупцеві в наших магазинах було комфортно, і одним з головних критеріїв є обслуговування. І саме Ваша думка про якість обслуговування є надзвичайно цінною для нас. Якщо Ви стали учасником конфліктної ситуації, Ви залишилися незадоволені обслуговуванням або Вам відмовляють в обміні взуття, поверненні грошей, якщо наші продавці були недостатньо уважні до Вас, у Вас є право висловити свою думку про нашу роботу.

Вкажіть, будь ласка, магазин, його адресу, дату інциденту, опишіть суть.

Залиште свою контактну інформацію, номер телефону, за яким ми можемо з Вами зв'язатися. Ми постараємося оперативно вирішити проблему.

Тема звернення
ПІБ
Email
№ Вашої бонусної карти
Текст повідомлення