Про бренд

Leinle

Leinle 

Ключові характеристики: сексуальна, романтична, молода, впевнена у собі, вишукана, легка, пристрасна.

Історія виникнення бренду: Le Inlassable (Ле інласабль) - у перекладі з франц. – «невтомна». Молода торгова марка була створена близько 4 років тому, як спільний проект фахівців із Франції і бренду «Roksana», що вже зарекомендував себе на ринку України. 

Цільова аудиторія: Дівчина Leinle від 18 до 30 років (умовний поділ). Щодня вона хоче бути різною: романтичною, грайливою, сексуальною, ніжною та красивою. 

Філософія бренду: Leinle створює навколо дівчини цілий світ, наповнений пристрастю, красою та любов'ю. Відчуй себе бажаною та сексуальною. 

Слоган: Твої сміливі мрії.
Повний опис