Повернення та обмін
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ ПРОДАВЦЯ INTERTOP
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
1. Прийти до магазину з товаром, який збираєтесь повернути.
2. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару», яку Вам нададуть у магазині*.
3. Здійснити повернення.
4. Отримати кошти за повернений товар:
* через магазин Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього. Для цього у заяві на повернення вкажіть, які саме товари повертаєте (їх найменування, артикул, ціну).
** повернення коштів за замовлення, сплачені за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк та «Покупка частинами» від monobank, здійснюється виключно на банківську картку протягом 1-3 банківських днів.
1. Переконатись, що товар не був у використанні, збережено товарний вигляд, етикетки.
2. Перевірити наявність потрібного вам розміру в магазині, в якому бажаєте здійснити обмін.
3. зарезервувати бажаний товар для обміну у магазині просимо зв’язатися з нашими операторами у чаті.
У разі відсутності в магазині бажаного товару для обміну – наші оператори створять замовлення і його буде доставлено у вибраний вами магазин.
1. Відкрити картку товару.
2. Обрати потрібний розмір.
3. Клікнути на «Наявність у магазинах».
1. Переконатись, що товар не був у використанні, збережено товарний вигляд та етикетки.
2. Роздрукувати, заповнити і підписати «Заяву на повернення товару»*.
3. Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що йдуть у комплекті повертаються разом) та вкласти в упаковку зверху на товар заяву на повернення.
4. Скористатись послугою «Легке повернення».
ЯК ПОВЕРНУТИ ЧЕРЕЗ НОВУ ПОШТУ ТОВАР, ЯКИЙ БУВ ДОСТАВЛЕНИЙ У ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ та MEEST ПОШТИ?
У разі, якщо Ви повертаєте:
* ВАЖЛИВО: при оформленні заяви просимо Вас перевіряти достовірність вказаних даних (П.І.Б., номер телефону, адреса, паспортні дані, номер картки та адреса для повернення). Інакше це може ускладнити процедуру повернення коштів та збільшити терміни на її здійснення.
** повернення товару, придбаного онлайн та оплаченого за сервісом «Оплата частинами» від ПриватБанк або «Покупка частинами» від monobank можна здійснити через Нову Пошту.
Адреса для повернення:
відділення №1, м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 135.З поверненням товарів придбаних у продавців Marketplace можна ознайомитися у картці товару партнера.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:
Перелік товарів, які не підлягають поверненню:
Весь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.
Якщо товар був придбаний через сайт INTERTOP або в мобільному застосунку з дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, товар можна повернути такими способами:
Ви можете звернутися у будь-який роздрібний магазин INTERTOP (з чеком і товаром).
1.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право на:
1.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків:
Оцінку дефекту товару і рішення щодо можливості повернення зможе дати відповідальна особа магазину.
2. Через перевізника Нова Пошта
Перед поверненням потрібно надіслати лист на електронну пошту [email protected] з детальною інформацією: фото браку, опис браку і чи був товар у використанні. Тільки після цього Ваш запит буде розглянуто і буде надана відповідь на лист.
Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном 0800 30-99-19 або напишіть на електронну пошту [email protected] .