• Дитячий одяг
  • Чоловічий одяг
  • Жіночий одяг
  • Жіноче взуття
  • Чоловіче взуття
  • Аксесуари
Про бренд

Rip Curl

Rip Curl визнаний лідер у виробництві високотехнологічного одягу та аксесуарів для водних та зимових видів спорту, пляжного одягу та взуття. Якось два приятелі з невеликого міста Торки вирішили зайнятися виробництвом дощок для серфінгу. Так розпочалася історія бренду Rip Curl. У 1969 році на узбережжі Австралії Даг Ворбрік (Doug Warbrick) і Браян Сінгер (Brian Singer) у гаражі свого будинку почали виготовляти дощок, на яких могли б кататися самі. Назву придумав Ворбриком. На серфінгу, який він придбав у 1968 році, було написано "Rip Curl Hot Dog". Даг, прибрав друге словосполучення і залишив лише «Rip Curl», яке перекладається як «Рви Круті». У тому ж році до них приєднався серфінгіст Алан Грін (Alan Green), який пропрацював близько року, а після відходу заснував свій власний бренд одягу Quiksilver. 1970 року починається виготовлення гідрокостюмів. Основною ідеєю було взяти технології, які використовуються на той час у дайвінгу і перенести їх на одяг для серфінгу. Спочатку ні дошки, ні костюми не були хорошої якості, оскільки це все малою командою в поганих умовах. Саме постійне залучення місцевих серфінгістів, з якими каталися Даг та Брайан, допомогло покращувати продукцію та продавати перші екземпляри. Rip Curl розширювався. Спочатку майстерня у гаражі, потім фабрика гідрокостюмів у старій пекарні, нова фабрика у Таїланді. То справді був успіх. Річний оборот наближався до 400 млн доларів. Бренд Rip Curl став відомим і популярним на берегах усієї Австралії в 1973 році. Сам серфінг як вид спорту не користувався популярністю. Даг і Брайан звернулися до "Австралійської Асоціації Серфінгістів", яка керувала щорічним великоднім конкурсом "Bells Beach", запропонувавши зробити його першим професійним змаганням в Австралії. З невеликого призового фонду, невеликої кількості учасників, дане змагання за багато років стало одним із найбільших змагань для серфінгістів усього світу. Далі було знамените «Rip Curl Pro», яке є й нині, одним із наймасштабніших змагань не лише на берегах Австралії. Rip Curl відомий виробництвом технічних продуктів та інновацій у індустрії серфінгу. «FlashBomb Wetsuit» Ріп Керла виграв три премії SIMA (Surf Industry Manufacturers Association) за «Гідрокостюм року» у 2011, 2012 та 2013 роках. Маркетингова кампанія Rip Curl My Bikini отримала премію SIMA за Жіночу кампанію року в 2013 і 2014 роках. Крім гідрокостюмів, дощок, бордшортів, купальників, футболок та деніму, Rip Curl також виробляє широкий асортимент верхнього одягу, аксесуарів, взуття та одягу для сноуборду. Одягом для сноуборду Rip Curl займається ось уже 30 років і насамперед приділяє увагу її функціональності, зручності та дизайну. Мембрани 20к/40к (технологія 37,5), 20к/20к та 10к/10к (технологія Fortress), еластичність, міцність, сучасний крій, а також команда райдерів професіоналів таких як Nate Jonhstone, Nils Arvidsson, Sam Favret Haerty, Lucile Lefevre та ін. забезпечує бренду заслужену популярність.
Повний опис