3.4.
Користувач/Покупець має право скасувати замовлення
зателефонувавши на номер Гарячої лінії
.
4.
Доставка товарів
4.1. Доставка товарів, замовлених на Сайті, здійснюється службами
доставки по території України відповідно до
умов, вказаних на сайті в розділі «Оплата та доставка»
або шляхом самовивозу
із зазначеного при Замовленні
магазину
.
Доставка здійснюється кур'єрскою службою «Нова Пошта».
- вартість доставки до відділення «Нова Пошта» 50 грн.,
якщо вартість замовлення від 0-1500 грн., більше 1500 грн. вартість доставки безкоштовна;
- доставка кур'єром «Нова Пошта» (за адресою). Вартість доставки 70 грн.,
якщо вартість замовлення від 0-1500 грн., більше 1500 грн. вартість доставки безкоштовна.
Доставка в роздрібні магазини Інтертоп безкоштовна.
4.2. Разом із Замовленням Покупцю надаються
передбачені чинним законодавством документи.
4.3. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якістю, асортиментом та
комплектністю.
4.4. Фактом приймання Товару Покупцем є оплата Товару.
4.5. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі –
«Компанії
-
перевізники»), шляхом
Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення
вантажів Компаній
-
перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб
-
сайтах відповідних Компаній
-
перевізників.
4.6. Ризик випадкової загибелі та/або випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту
передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку
Замовлення.
5. Повернення Товару
.
5.1
. Повернення Товару належної якості
.
5.1.1. Повернення Товару
належної якості здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав
споживачів»
1023-XII
від
12.05.1991
(зі змінами та доповненнями)
.
5.1.
2. Покупець має право відмовитися від поставленого товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів з
моменту отримання Товару виключно за умови, що збережено Товарний вид, споживчі властивості
Товару,
фабричну упаковку, ярлики та розрахунковий документ
(електронний документ, квитанцію, товарний чи касовий
чек, квиток, талон або інший документ, що підтверджує факт отримання коштів, із зазначенням дати здійснення
розрахунку
).
5.1.
3. Повернення Товару належної якості, доставка якого була здійснена Компаніями
-
перевізниками здійснюється
за рахунок Покупця.
5.2
. Повернення Товару неналежної якості.
5.2.1.
На взуття, що реалізується ТОВ «ІНТЕРТОП
УКРАЇНА» встановлено гарантійний строк у 30 календарних
днів з дня продажу або початку сезону. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків
споживач
має право вимагати в порядку, встановленому Законом України «Про захист прав споживачів»:
1) пропорційного зменшення ціни,
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
5.2.2.
У випадку повернення Товару, що має істотний недолік відповідно до Закону України «Про захист прав
споживачів»
1023-XII
від
12.05.1991
(зі змінами та доповненнями), доставка якого була здійснена Компаніями
-
перевізниками
,
ТОВ «ІНТЕРТОП
УКРАЇНА» повертає грошові кошти по факту повернення Товару. Витрати,
пов’язані
із доставкою
такого Товару Покупцю
Компанією
-
перевізником покривається за рахунок ТОВ «ІНТЕРТОП
УКРАЇНА».
5.2.3.
Додаткові положення
щодо порядку
повернення товарів, доставка яких була здійснена Компаніями
-
перевізниками, зазначені
у розділі Сайту «Повернення товару»
.
6.Права та обов’язки
ТОВ «ІНТЕРТОП
УКРАЇНА»
.
6.1.
ТОВ «ІНТЕРТОП
УКРАЇНА» має право:
6
.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити у
оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів) у випадку порушення Користувачем/Покупцем умов
Публічної оферти;
6.1
.2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь
-
якому випадку, ціна Товару
підтвердженого ТОВ «ІНТЕРТОП
УКРАЇНА»
Замовлення залишається незмінною;